Leren is leuk. Daarom hebben we de Mett Academy. We geven praktische trainingen, intervisiesessies en verdiepende scholing. Zo werk jij aan je ontwikkeling en groei je verder. Hieronder vind je ons aanbod in trainingen. Volg de pagina om snel op de hoogte te blijven!
Als nieuwe beheerder in Mett is het onmisbaar om een basistraining voor beheerders te volgen. In de training leren we je de belangrijke basisonderdelen van Mett. Na het volgen van de beheerderstraining heeft een beheerder toegang tot de Helpdesk. Lees meer over Training Mett-beheerder
Tijdens deze workshop geven we je advies en handvatten, tips, ervaringen en methodische handrekeningen om de platformen (communities, intranetten, participatieplatformen) meer te activeren, betrokken ambassadeurs een rol te geven en te zorgen voor meer adoptie van het platform. Lees meer over Content en Activatie training: hoe krijg je je platform actief?
Tijdens deze training leer je hoe je jouw Mett-platform vult met toegankelijke content en hoe je de site daarop aanpast. Lees meer over Training digitale toegankelijkheid
Wil jij de Formulierenmodule in Mett helemaal begrijpen? In deze training duiken we in de Formulierenmodule. Je leert de module beter kennen, je krijgt uitleg over alle opties en vraagmogelijkheden en begrijpt hoe je die efficiënt kunt inzetten. Lees meer over Training ‘Werken met formulieren’
Naast de beheerders van Mett werkt er vaak ook een grote groep gebruikers in de omgeving. Voor gebruikers is het mogelijk om een gebruikerstraining te plannen. De gebruikerstraining is een ‘eenvoudige’ versie van de beheerderstraining. Lees meer over Training voor gebruikers
Je kennis van Mett verder uitbreiden? Dat kan met de Mett-expert training. In deze training ga je zelf aan de slag met opdrachten die door een van onze adviseurs voor jou zijn samengesteld. Lees meer over Training Mett-expert
Is het al even geleden dat je de basistraining hebt gevolgd en wil je je kennis ophalen? Kun je je weg vinden, maar wil je meer uit Mett halen? Of gaat je website een nieuwe fase is? Dan is de vervolgtraining een uitkomst. Lees meer over Vervolgtraining
Training activatie, beheer en content: wat is platformmanagement, wat doet de beheerder/community manager? Tips over groei, activatie, adoptie en een ambassadeursprogramma! Lees meer over Activeer je Mett platform!
Heb je behoefte aan training maar staat de training die je zoekt hier niet tussen? Wij horen het graag. De adviseurs van Mett denken met je mee. Lees meer over Training op maat
Je hebt veel energie gestoken in het opzetten van jouw community. Een prachtig platform, een duidelijke structuur. Nu komt het erop aan: weet jouw doelgroep de weg naar jouw community te vinden? Lees meer over Community Coaching
Een actief social media kanaal kan enorm bijdragen aan goede communicatie tussen een organisatie en haar doelgroepen. In deze training, speciaal voor zorg en welzijn, leer je alles over de ins en outs van social media. Lees meer over Social media in het sociaal domein
Waar er voor de corporate website nog wel ergens een contentwijzer te vinden is, worden teksten voor een intranet of community vaak gedachteloos gepubliceerd. Bovendien is het aantal mensen dat publiceert vaak groot. Dit komt de kwaliteit van de teksten lang niet altijd ten goede. Lees meer over Cursus online copywriting voor je Mett platform door Slimme Content
helpdesk@mett.nl 030 711 57 77
Home
Cases
Evenementen
Trainingen
Kennis
Contact
Over ons
Ons team
Blog
030 711 57 77
helpdesk@mett.nl
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.