Tijdens de start van jouw Mett platform werk je nauw samen met één of meerdere van onze adviseurs. Maar als alle sessies zijn geweest, de beheerderstraining is afgerond en het platform live staat, wat dan? Wanneer bel je de helpdesk?
Is jouw Mett-platform niet bereikbaar buiten de kantoortijden van Mett? Vul dan het spoedformulier in. Spoed buiten kantoortijden?
Toelichting in de handleiding Welke paginatypes zijn er?
Lees de toelichting in de handleiding. Hoe werkt het rollen- en rechtensysteem?
Lees de toelichting in de handleiding. Hoe voeg ik een nieuwe pagina toe?
Lees de toelichting in de handleiding Hoe voeg ik een nieuwe beheerder toe?
Home
Cases
Evenementen
Trainingen
Kennis
Contact
Over ons
Ons team
Blog
030 711 57 77
helpdesk@mett.nl
Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.